Per 1 mei opent Sanadome 8 gloednieuwe zalen! 

Ontmoet elkaar in het groene hart van Nijmegen 
Als u in mei de nieuwe lobby binnenloopt, stapt u binnen in een vernieuwd Sanadome. Op de begane grond openen 8 nieuwe zalen; een luxe Boardroom, 4 vergaderzalen van 80 m2 en 3 vergaderzalen van 35 m2. Al deze vergaderzalen hebben uitzicht op de prachtige parktuin of op de fontein met openstaande deuren naar eigen terras. Uiteraard van alle luxe voorzien zoals luxe vergadermeubilair, geïntegreerde beamer, projectiescherm en audio. 

In totaal bieden wij u dan 16 vergaderzalen, wat zich vertaalt in zo’n 1.600 m2 extra voor uw gasten, ruimte die ertoe bijdraagt dat u nóg meer mogelijkheden bij ons heeft. Sanadome draagt het predicaat ‘Erkend Congresbedrijf’. Erkende congresbedrijven bieden gecontroleerde standaardwaarden, topkwaliteit en een gegarandeerd hoog serviceniveau. 

Hierdoor kiest u voor Sanadome
✓ Professionele, flexibele en gastvrije service
✓ Centraal gelegen in een rustige en bosrijke omgeving
✓ Goede bereikbaarheid en ruime eigen parkeergelegenheid
✓ Leuke activiteiten mogelijk in Sanadome en directe omgeving
✓ Alles onder één dak: hotel, restaurants, wellness, sport
✓ Plenaire zaal voor bijeenkomsten tot 220 personen
✓ Gratis snelle WiFi
✓ Heerlijke koffie van Peeze (Max Havelaar keurmerk)
✓ Culinaire keuken met regionale en eerlijke producten
✓ Private Chef kookstudio en Private dining restaurant Ninety
✓ Sanadome onderneemt maatschappelijk verantwoord en beschikt over het Europees Ecolabel

Reserveer vergaderzaal  Vergaderarrangementen Vraag offerte aan

Bel mij terug
Vul uw gegevens in en wij bellen u terug.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Sanadome Hotel & Spa:  Centraal gelegen  |  Zeer goed bereikbaar  |  Lunch, borrel & diner
Boek hotelkamer  |  Reserveer tafel  |  Events in Nijmegen  |  Nieuwe zalen Sanadome

Advies op maat?
Kan ik u helpen met uw vraag of u persoonlijk advies geven? T: 024 - 35 97 204, email mij op meeting@sanadome.nl of via whatsapp 0243597204

Marjan Mulder - Meeting & Events Manager