Beste-prijsgarantie | Sanadome | Hotel & Spa Nijmegen

BESTE-PRIJSGARANTIE 

www.sanadome.nl garandeert u de beste nettoprijs voor alle online reserveringen van hotelkamers. Wanneer u op internet een lagere nettoprijs vindt met dezelfde reserveringsvoorwaarden (vermeld onder Voorwaarden), bieden wij u deze beste nettoprijs.

Als de opbouw van tarieven niet wordt weergegeven of als er belasting op het tarief van toepassing is, zullen prijsverschillen ten gevolge van foutieve of onjuiste afrondingen niet in aanmerking worden genomen. Om voor de Beste-prijsgarantie in aanmerking te komen, moet het prijsverschil hoger zijn dan € 2,-. Verschillen onder dit bedrag komen niet in aanmerking. *Claims voor de Beste-prijsgarantie kunnen alleen door de boeker worden ingediend (de persoon die de reservering heeft gedaan, dit kan ook de gast zijn) binnen 24 uur na de reservering. Er kunnen geen claims worden ingediend door iemand anders namens de gast die in de reservering vermeldt staat. 

  1. Voorwaarden en bepalingen
    • U dient een bevestigde Sanadome reservering te hebben van de beste online prijs op de website www.sanadome.nl
    • De prijs gevonden op een andere website moet voldoen aan dezelfde voorwaarden als de netto prijs gereserveerd bij Sanadome:
      – Dezelfde type kamer en hetzelfde type bed
      – Dezelfde duur en verblijfsdata
      – Dezelfde verkoopsvoorwaarden, annuleringsvoorwaarden, vooruitbetalingsvoorwaarden, voorwaarden betreffende reserveringswijzigingen, enz.)
      – Hetzelfde aantal gasten
      – Dezelfde munteenheid
      – Dezelfde inhoud van het arrangement. De inhoud van het arrangement moet volledig overeenstemmen om in aanmerking te komen voor de garantie. 
      – Het tarief is toegankelijk voor publiek via internet en verifieerbaar door Sanadome.
    • Het lagere tarief dient vrij van belastingen te zijn of van andere belastingen met betrekking tot kamertarieven. Boekingskosten en andere bijkomende kosten worden meegeteld op de (totale) nettokamerprijs.
  2. Tarieven waarvoor de Beste-prijsgarantie niet van toepassing is:
    • Tarieven die niet publiekelijk gegarandeerd worden (zoals onderhandelde tarieven; groepstarieven, bedrijfstarieven, meeting,- promotioneel, en andere overeengekomen tarieven enz.).
    • Tarieven betreffende ondoorzichtige online pagina’s (Internet pagina’s die de naam van het hotel, het juiste adres of de beschikbaarheid van kamers niet vrijgeven totdat de gast de betaling van de hotelreservering heeft uitgevoerd ).
    • Tarieven betreffende “promotionele pakketten”.
    • Tariefschommelingen die te wijten zijn aan fluctuaties en/of verschillen van de wisselkoers. De wisselkoers dient dezelfde te zijn als die van Sanadome op het ogenblik van de aankoop.
    • Off-line tarieven.
    • De prijzen zijn in overeenkomst met de internetsites die cheques aanbieden als betalingsmiddel.
    • Reserveringen die geboekt zijn via een niet-Sanadome-boekingskanaal of een niet-aangestelde GDS.
    • Reserveringen die gemaakt zijn binnen 48 uur voor aankomst.
  3. Belangrijk:
    • Sanadome zal in geen geval verantwoordelijk zijn voor boetes of andere onkosten die het gevolg kunnen zijn van het annuleren van reserveringen of fouten in de prijspublicatie op pagina’s van derden.
    • Wanneer de “Aanvraag voor Beste prijs” meerdere nachten bevat, wordt de “Gegarandeerd Beste Prijs” toegepast op de resulterende eindprijs van het gehele verblijf en niet op de gedeeltelijke prijs van bepaalde nachten.
    • Sanadome behoudt zich het recht voor om de Voorwaarden die geldig zijn voor deze aanbieding te wijzigen of te annuleren.

    Indien u nog vragen heeft over de Beste-prijsgarantie van Sanadome, gelieve contact met ons opnemen via het volgende emailadres: bpg@sanadome.nl

  4.  


PROCEDURE  

Volg onderstaande instructies voor het indienen van een claim: 

1. Reserveer op www.sanadome.nl

2. Wanneer u online een lagere nettoprijs vindt (zonder btw en andere belastingen, inclusief bijkomende kosten) met dezelfde voorwaarden als bij Sanadome (zoals aangegeven in de Algemene voorwaarden) en in dezelfde valuta binnen 24 uur na de reserveringsdatum bij Sanadome, vul dan ons claimformulier Beste-prijsgarantie in. De Beste-prijsgarantie geldt niet voor reserveringen die binnen 48 uur voor de aankomstdatum worden gemaakt.

3. Vul het formulier Beste-prijsgarantie in en stuur deze naar bpg@sanadome.nl. We adviseren u een ‘schermafdruk’ van de webpagina bij te voegen, die de lagere prijs toont (druk op de toets ‘Print Screen’ en gebruik ‘plakken’).

4. Binnen 2 werkdagen ontvangt u een antwoord van Sanadome.

5. Indien uw verzoek door Sanadome wordt aanvaard, stuurt Sanadome u per e-mail een bevestiging van de nieuwe reservering met de nieuwe lagere nettoprijs. Tevens komt de oude reservering met de hogere prijs te vervallen.

6. Indien de aanvraag door Sanadome niet aanvaard wordt omdat niet aan bepaalde voorwaarden is voldaan, stuurt Sanadome u een e-mail waarin het antwoord gerechtvaardigd wordt.

  1. Claimformulier Beste-prijsgarantie:

    Claimformulier Beste-prijsgarantie

    • OPTIONEEL / OPTIONAL






    • Sleep bestanden hierheen of

      Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, doc, docx.